Inici Express Comunicat de premsa del regidor de l’Ajuntament de Vinaròs, Carlos Ramírez

Comunicat de premsa del regidor de l’Ajuntament de Vinaròs, Carlos Ramírez

per Alicia Coscollano Masip

Em desvinculo del Partit de Vinaròs Independent després de veure accions que no m’han agradat i que no van amb la meva forma de pensar i actuar”

Carlos Ramírez Kaddur

Vull deixar de manifest a través d’aquest breu comunicat, que em desvinculo del Partit de Vinaròs Independent després de veure accions que no m’han agradat i que no van amb la meva forma de pensar i actuar, i que m’han portat a la pèrdua de confiança en alguns membres del PVI que gestionen el que hi ha que fer i el que hi ha que dir. Una cosa és prendre les decisions conjuntament i una altra imposar una doctrina, com si fos la veritat absoluta. Durant aquesta última setmana he rebut moltes pressions i comminacions que m’han portat a adoptar aquesta trista decisió. Us vull comunicar que a partir d’ara formaré part del Grup Mixt, on sobre totes les coses, treballaré per Vinaròs. Per un Vinaròs el qual deixe de banda els personalismes i populismes, si les idees son bones i fan bé al poble hi ha que recolzar-les, hem d’anar tots a una, tot i que tinguem pensaments ideològics oposats. Des del Grup Mixt podré prendre decisions sense que es coarte la meva llibertat d’opinió i vot, sense estar supeditat per favors deguts ni interessos personals. Si vaig entrar en política va ser per a ficar el meu granet de sorra aportant idees i per millorar el nostre poble, és per això, que estic obert a que qualsevol vinarossenca o vinarossenc em pugui fer arribar les seves inquietuds, per a en la mesura del possible, donar-li solucions reals. Quedo a disposició de la ciutadania de Vinaròs, que es al cap i a la fi, a qui he de rendir comptes durant aquesta legislatura. Gràcies als que han confiat i confíen en mí, no vos defraudaré!